Søk
  • Johan Marius Svingen

Får flere klassesponsorer

Utleiesentret og Stian Sørlie Motorsport går inn som klassesponsor i GT+ og GT1 i tillegg til Mad-Croc Energy og dette kommer alle GT-klassene til gode.



Neste helg braker første runde av Scandinavian GT Championship powered by Mad-Croc Energy i gang under første NM-runde i baneracing på Vålerbanen. Klassen skal kåre en Skandinavisk mester, men grunnet strenge Covid19 restriksjoner ser det ut til at det kun blir Norsk førere som stiller til start i den første runden. Foreløpig er åtte førere påmeldt til første runde, men det er flere som ventes påmeldt.


Nye sponsorer

I tillegg til Mad-Croc Energy som er hovedsponsor i klassen går også Utleiesentret og Stian Sørlie Motorsport inn som klassesponsorer, og dette vil komme alle GT-klassene til gode.


- Stian Sørlie Motorsport går tungt inn som sponsor. Dette sponsoratet går 100 prosent direkte til alle førerne i alle GT-klassene. Stian Sørlie Motorsport vil dele ut gavekort for hele kr 150.000NOK i løpet av sesongen. Det er ikke bare første, andre og tredjeplass som vil vinne gavekort gjennom sesongen, men også fjerde, femte og sjetteplass.


Stian Sørlie selv gleder seg til å bli med som klassesponsor for Scandinavian GT Championship powered by Mad-Croc Energy.


- Dette er noe jeg gleder meg veldig til. Det var viktig for meg at vi kan gi noe tilbake til utøveren. Jeg vet at racing i Norge er i sterk vekst og det har blitt gjort en svært god jobb i rekruteringen. Så dette hadde jeg lyst til å være med på forteller han.

Alle deltakere i klassen får tildelt rutestreamer med sponsorloger. I tillegg til gavekort som blir delt ut i klassene skal det også etter hver runde deles ut et gavekort på 1500NOK som et wildcard. Dette er et gavekort som ikke nødvendigvis er resultatbasert, men kan være en som har gjort en fin gest for en konkurrent, en som har vært uheldig eller en god prestasjon i løpet av helga.


Det blir egen rutestreamer i GT+ og GT1

Utleiesenteret går også tungt inn som sponsor for klassen. I tillegg til å sponse egne treningstider for GT+ og GT1, stiller de blant annet med mannskapsbrakker til portvaktene, og lifter som trengs på banen.


284 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle